G4 karaktärer



(min favorit är princess luna)








Kommentarer
Postat av: Night Flies

Ja mörkblått finns det nog inga tak till drönslottet däremot är mitt drömslott från barndomssamlingen, jag lekte aldrig med det men tyvärr hart det blivit lite solblekt iaf så lite mörkare var det förr men jag skulle nog inte kalla det mörkblå utan mer klarblå och inte ljusblå som de flesta taken är idag, många bilder på nätet är tyvärr manipulerade.

Det finns dock ett väldigt ovanligt drömslott i lavendel och turkosa tak -jag har skrivit om det med för en samlare i Uppsala har det för hon har bott i USA (såldes bara där) :) -en annan samlare sa en gång något roligt "Det lila drömslottet är egentligen bara det vanliga slottet fast jäkligt solblekt" ha ha och det stämmer tillvissdel om man hittar ett väldigt solblekt rosa slott hihih fast det är ju andra klistermärken

2011-12-28 @ 12:57:07
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0